fredag 26 mars 2010

Ork och energi

Jag har tidigare bloggat om det här året som en personligt stor utmaning - vardagens uppdrag, valår och golftävlingar. Samtidigt är det ju så spännande. Både den här och förra veckan var fylld av inspiration och den energipåfyllningen behövdes. Nu har en massa nya kontakter knutits och intressanta vyer öppnats.

Jag får dock inte glömma bort golfen. För att få inspiration där så följer jag bloggen av en svensk tour-tjej. Problemet är bara att när man läser om hennes träningsprogram så uppstår en kombination av trötthet (att hon bara orkar) och peppning. Nu är det i alla fall hög tid att ta steget från slagträning i hallen till mer av både kondition, fys och närspelsträning. Mitt fokus i år kommer att ligga på just närspelsträning.

Idag testade jag min morgonpromenadsrunda för första gången i år. Nästan all snö var borta, så nu är det bara att sätta igång med daglig powerwalk före frukosten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar