tisdag 30 mars 2010

Trött

Det blev träning på gymmet igår. Jag kan inte hjälpa att när jag ser mig omkring i gym-salen så får jag tankar om tortyrredskap...

Den ljuva nattsömnen avbröts strax för kl 02.00 med samtal från socialjouren. Barnmisshandel. Det var svårt att somna om efter detta, så jag kan lugnt säga att jag är trött idag. Lyckades trots allt komma ut på morgonpromenad. Lite kyligt. Inte en bil mötte jag (= tyst och skönt) däremot 3 rådjur. Fortsatte hemma med lite rörlighetsträning för rygg/axlar. Fixade matlådor för 2 dagar eftersom jag inte har lika gott om tid imorgon bitti.

Idag väntar en lång dag. Ordförandeberedning, förberedande av material och sen Kristdemokraternas förtroendegrupp ikväll. Då ska vi diskutera kommande kommunbudget för Haninge och vi ska enas om några korta valtexter. Det är alltid svårt att prioritera när det är så mycket man vill föra fram. Hoppas kunna komma hem till 22.00 ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar