tisdag 13 april 2010

Tur att det finns maskiner

Vilken dag!
Vaknade tidigt av att solen lyste i ögonen. Unnade mig att ta det lite lugnt i morse, eftersom det blev en sen arbetsdag igår (13-timmarsdag). Laddade tvättmaskinen och drog igång diskmaskinen för att sen ta morgonpromenaden. (Tur att det finns maskiner.) I princip tomt i kylskåpet, men lyckades få ihop något till frukost. Klarade av några samtal och sen blev det dags att åka till kommunhuset.

Efter en stunds "eget arbete" så drog mötena igång i rasande tempo. Hann 45 min på första - byt kommundel och ca 45 min på nästa - kort paus - tillbaka till kommunhuset - gå till kulturhuset för nästa möte. Hmm, missförstånd. De jag skulle möta hade missat att tala om för mig att de ställt in. - Tillbaka till kommunhuset - hämta nya papper - upp till centrum för nästa möte - lite lugn och samtal ca 45 min. Tillbaka till kommunhuset och dags för genomgång av husets tortyrredskap - dvs gym-maskinerna. Fick introduktion av funktioner och träningsrörelser, därefter körde jag ett varv på egen hand.

Så slutar dagen som den började - tur att det finns maskiner! (Lär ha träningsvärk imorgon :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar