tisdag 15 juni 2010

Stress!

Hinner inte med mitt sociala liv. Inte ens via de sociala medierna. Tur att jag lyckas pressa in ett gym-pass då och då + lite golf. Någon form av "vanligt" liv måste få utrymme. Prioriterar jag fel? Kan ingen ordna typ 12 timmar extra per dygn? Vore trevligt :-)

Har under dagen tänkt blogga om DN's debattartikel från de röd-gröna.
- Nej, jag kommer inte att jobba mer om jag får sänkt skatt. (Går inte att klämma in mer)
- Jo, om jag har mer pengar kvar av min lön så kan jag unna mig att handla mer saker, tjänster eller upplevelser. (Kan hända att det ger någon annan jobb...)

Men eftersom dagen har rusat iväg så kan jag istället rekommendera läsning av två andra klockrena analytiker av dagens debatt (Anybody och Granntanten).

2 kommentarer:

  1. Det parti som sätter upp 2 extra timmar per dygn för kvinnor (utan man och barn) och toppar det med ett eget rum .. kommer att få alla kvinnoröster i vilket val som helst!

    Men .. som vanlig .. är det en man som lägger beslag på allt .. se bara på Thomas Bodström som har ett 48-timmarsdygn. Typiskt .. ;-)

    SvaraRadera
  2. Orättvist! Och det från ett parti som säger sig stå för rättvisa...!

    SvaraRadera