fredag 18 juni 2010

Efter regn kommer solsken

Så ska då inspelsrundan summeras. Scoren talar om att jag trivs bättre med sol/uppehåll än med regn. Första 9 hålen gick riktigt bra. Aningen varmt, så jag sprang in och bytte till kjol. DUMT! På hål 11 kom regnet och strax därefter åskan. Inte illa dock att kunna klämma in fyra personer och en stor hund på en toalett, i väntan på att åskan skulle dra vidare. (Se tidigare blogginlägg)

Jodå, solen kom tillbaks. De mörka molnen sågs över trädhorisonten, men vi klarade oss resten av rundan. Dock var det "plötsligt" nya små sjöar lite överallt... Inte vet jag om jag kan skylla på det, men det blev alldeles för många boogies (eller värre) på hemvägen.

Imorgon väntar 36 hål tävling med start kl 08.00. Det betyder att jag ska upp kl 05.00 imorgon bitti. Därför är det hög tid att gå igenom bag, bollar och utrustning nu. Sen blir det natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar