tisdag 8 juni 2010

Debatt och golf nr 2

Snacka om att börja veckan som helgen föreskrev. (Se rubriken på mitt förra inlägg)

Igår var det budgetdebatt i kommunfullmäktige. Jag hann faktiskt skriva ett tal och det finns på partiets hemsida, för den som vill läsa.

Nej, det är inte ris á la malta i juni. Det är min frukost bestående av frukt och keso. Diet och träning håller i sig, även om jag inte kom upp i 10 000 steg igår. En heldag med möten inkl kvällen förstör vardagsmotionen. Det är svårt att då hinna promenera mer än den invanda morgonpromenaden före frukost - och den räcker inte.

Idag är golfen i fokus. Första omgången i Stockholmsserien ska spelas och det är premiär för vårt lag. För några av oss är det dessutom nytt att spela match mot flera andra samtidigt.

Tyvärr har jag fått min golfvagn stulen, så jag måste iväg på en shoppingrunda under förmiddagen. Ska hinna med ett gym-pass också och efter lunch bär det av till Nacka GK. Håll alla tummar som finns är ni bussiga! Återkommer med resultat och kanske några bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar