onsdag 4 augusti 2010

Slut på semestern

Regnet strilar ner utanför fönstret där jag sitter på mitt arbetsrum. Om drygt en timme har jag mitt första beredningsmöte, då ärendena till nästa nämnd ska läggas in.

Jag har haft en otrolig tur med vädret på min semester. Att det blivit mycket golf, det har redan framgått av bloggen. Men jag har också varit i Göteborg, på Flatö, i Bohus skärgård, Lysekil och Mariestad.

Efter ett kort pass hemma så betämde vi oss för att dra till Tallin. Lämnade ett mulnande Stockholm där trutarna snabbt slog följe med färjan. Inga problem att fota dessa modeller...

Anlände till ett Tallin med klarblå himmel :-)









Mysig stad att strosa runt i. Vi grejade till och med att klättra upp för de 100-tals branta trappstegen till stans högsta utkiksplats - ett kyrktorn.

Jag trivdes i den medeltida atmosfären och de vackra parkerna. Men ska jag tillbaka, får det bli med en annan båt. Den här var ett enda stort skrammel och med en smaklös buffé.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar