tisdag 10 augusti 2010

Rivstart

Efter en inspirerande dag med presentation av Kristdemokraternas valmanifest så slog verkligheten till som en bomb idag i min semesterinställda hjärna.

Redan innan jag kom hemifrån så började mobilen att ringa. Så fortsatte det med undantag för ett extra individutskott, snabbsvar på frågor till media, beredningsmöte med en snabb sallad. Tillbaka till att färdigställa svar på frågor, fler telefonsamtal varav ett riktigt komplicerat individärende med mycket oro involverat. Bara det samtalet tog 1,5 timme. Fick drygt en timme på mig att läsa in handlingar inför kvällens majoritetsmöte och ytterligare ett beredningsmöte.

Nu ska frågeställningar och kommentarer summeras till förvaltningen. Hoppas vara hemma före kl 21.00. Jag känner mig ganska trött i huvudet...

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar