fredag 20 augusti 2010

Förberedelser

Idag har det stått produktion på schemat. Det är Haningedagen imorgon och då behövs material, skyltar och dessutom att man förberett sig för debatt. Nu står allt packat på rummet och väntar på att jag ska hämta allt imorgon. Det stora lasset med tält, hoppborg och diverse annat material kommer med bil. Jag ska försöka få med mitt i några kassar.

Jag har också arbetat mycket med hemsidorna och inbjudningar till kommande besök. På måndag kommer Stig Nyman och pratar sjukvård mm. Själv ska jag då på utfrågning hos Rädda Barnen. Den 9 sept kommer Mats Odell och pratar företagande. Hoppas att det kommer mycket folk vid alla tillfällen.

Annars lyckades jag stressa till mig ett gympass idag och fick sen en lugn stund hos frisören. Vad skönt det är att bli lite ompysslad :-)

Imorgon väntar politiska samtal och kontakt med massor av människor. Det ska bli riktigt kul. Att få prata om hjärtefrågor och om politikens gränser. Ta till exempel förslagen om kvoterad föräldraförsäkring. Är inte föräldrarna mogna nog att avgöra detta själva? Låt familjerna bestämma sånt själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar