torsdag 7 april 2011

Storm över Haninge

Det finns det en intressant bok som heter, men idag stormar det dessutom bokstavligt. I de värsta byarna har det varit svårt att hålla balansen. Nu sitter jag inne med brasan tänd och hör hur det viner utanför. Njuter av att det äntligen visas golf i SVT. Masters utspelas fn på 24:an. Tyvärr inte så bra svenska resultat.

Min dag har gått åt till jobb- och skolmöten, men jag har också hunnit med ett gym-pass och ett golfträningspass. Det sista för säsongen i Jordbro-hallen. Till helgen flyttar träningen ut till banan. Hemma ligger fortfarande en hel del snö, men regn, storm och plusgrader gör underverk. Hoppas kunna göra en första insats i trädgården till helgen. Räknar också med att komma vidare med min bok. 100 sidor till bör det bli.

Nu åter till teven och US Masters. Frågan är bara hur länge jag orkar hålla mig vaken...

Se även golf.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar