onsdag 16 mars 2011

Tiden rusar...

Oj, vad det är mycket som händer. Det är så svårt att hinna blogga. Till råga på allt så har jag bytt arbetsrum, vilket inneburit nerpackning av alla saker (papper + dator mm) och... Tja, bara en bråkdel har kommit upp ur kartongerna än.

Annnars går tiden sin gilla gång med möten av olika slag. Det har varit heldagar med ekonomi och budgetförutsättningar inför 2012. Fullmäktige och ett extra för säkerhets skull. Partistämma i distriktet, där jag fick slita hårt som vice mötesordförande. En dag tillbringades på socialdepartementet i olika möten. Först gällande barnkonventionen med statssekreterare m fl och sedan med socialförsäkringsministern gällande rehabilitering och Finsam-frågor.

En nyhet är att det mesta av min lediga tid åt till att skriva en bok. Enbart för mitt eget höga nöjes skull och som en förlängning av en trevlig dröm jag vaknade för tidigt ur. Det är riktigt roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar