måndag 3 maj 2010

Lång dag

Dagen började med ett extra individutskott 08.45. (Ja, innan dess var det ju morgonpromenad och bestyren därhemma förstås.) Därefter direkt till kommunledningsmötet. Detta bröt vi tidigare för att gå till polisen på invigningen av "Utredningscentrum för unga lagöverträdare". Sen blev det en snabb diet-lunch och till gymmet för träning.

Eftermiddagen ägnades till större delen åt årets Ungdomsfullmäktige, där jag åter fick äran att sitta ordförande vid slutbehandlingarna. Det drog ut på tiden och jag blev ordentligt hungrig. Tog ett sent mellanmål som nog mer var middag. Fick sen ett par timmar för eget förberedelsearbete.

Sista mötet för dagen var med mina partikamrater. Det slutade för en dryg timme sedan. Nu har jag äntligen slutfört skrivandet av personvalsmaterialet och fått iväg beställningen. Det är som med deklarationen; Varför skicka in i god tid, när man kan göra det i sista stund? Samma deadline för båda dessa...

Nu känner jag mig ganska snurrig och ska försöka ta mig hem och sova lite. Imorgon väntar en ny spännande dag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar