tisdag 4 augusti 2009

Jag fyller år!

Nu är jag så ojämn som man kan vara - åldersmässigt i alla fall och det stämmer bra eftersom jag känner mig som 27 ungefär. Sitter fortfarande på jobbet och har just avslutat det sista av dagens möten och klarat av efterarbetet efter det. Fick just ett sms från en av sekreterarna som gratulerade. Snacka om att ha koll! Nu ska jag hem till familjen och fira lite smått.

Dagens första födelsedagspresent - efter blommorna - var att gårdagens matchmotspelare ringde och kände sig tveksamma över sin seger igår. Det var en tuff golfmatch som vi då bedömde slutade lika efter 18 hål. Två särspelshål och två par på det 20:e hålet gjorde att de vann. Eller??? Hur som så uppdagades under natten osäkerheter kring hur hcp skulle räknas egentligen, vilket gjorde att de ringde upp och ville ge oss matchen. Hedersamt! Nu har regelverket kollats och vi väljer att spela om. Visst är det underbart med match! Då får man bolla lite med reglerna, bara man är överens. Kul också att få gå en match till för våra motspelare är både trevliga och duktiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar