onsdag 8 juni 2011

Intensiv dag

Den gångna långhelgen kändes verkligen som semester. Och det bästa av allt - vissheten att hela semestern fortfarande ligger framför.

Igår hade jag mitt första möte med Arbetsmarknadsberedningen i KSL (Kommunförbundet Stockholms län). Det kan nog bli riktigt intressant. Därefter blev det lite berednings- och planeringsmöten i kommunen.

Idag har det varit kommunledningsmöten hela förmiddagen. Bland annat med mitt område - social hållbarhet. Efter en snabblunch var det dags för Näringslivsberedning och sedan ett möte med ett annat av mina ansvarsområden - styrgruppen för det drogförebyggande arbetet ANDT och LUMA.

Nu väntar en ännu snabbare middag och hämtning av ny mobiltelefon. Sedan blir det raka spåret till golfbanan och träning.

Tja, det var min dag. Hoppas att din var lika spännande och innehållsrik. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar